شروع کار طراحی سایت - طراحی سایت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طراحی سایت
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 11744
کل یادداشتها ها : 11
------------------------------------------------------


------------------------------------------------------

نوشته شده در تاریخ 96/11/10 ساعت 7:0 ع توسط متین تیماسی


به احتمال زیاد شما هم مثل خیلی های دیگر به کار طراحی سایت علاقه دارید که در حال خواندن این مطلب هستید. اگر این طور است باید گفت، به دنیای طراحی سایت خوش آمدید! دنیایی شگفت انگیز که پر از راه های پر پیچ و خم است که در هر راهش پر از اتفاقات غیر منتظره است. این موضوع هم خوب است و هم بد. اگر به ماجراجویی علاقه دارید باید بدانید که حتماً از طراحی سایت خوشتان خواهد آمد. اما همین پیچ و خم کار ممکن است که در اواسط کار اندکی از انگیز? شما بکاهد و شما را با نا امیدی روبرو سازد. پس نکات پیش رو در این مقاله را بخوانید و آنها را از دست ندهید.


فرض می کنیم می خواهید شغل طراحی سایت را برای خود انتخاب کنید یا حداقل این کار را به عنوان یک کار تفریحی انجام دهید. خوب، مسلماً مثل هر کار دیگری باید زمانی را برای یادگیری صرف کنید. البته یادگیری طراحی سایت از دو جنبه کمی از یادگیری دیگر مباحث سخت تر است. این جوانب بدین قرار است:

  1. در درج? اول باید در نظر داشته باشید که بیشتر منابع آموزشی طراحی سایت به زبان انگلیسی است و شما باید کتاب ها و مقاله های انگلیسی را مطالعه کنید. پس نیاز به داشتن یک زبان تخصصی نسبتاً قوی است. البته نگران نباشید. قصد ترساندن شما را نداشتم! اگر از کتاب ها و منابع فارسی هم کار خود را شروع کنید، خواهید دید که کم کم با اصطلاحات تخصصی و معادل های فارسی آنها آشنا شده و می توانید کم کم زبان تخصصی خود را قوی کنید. مطمئناً اگر به این کار علاقه داشته باشید، این مسیر نباید برای شما سخت و ناهموار باشد. همین که خواسته باشید، می توانید!
  2. و در درج? دوم بحث طراحی سایت یک بحث پویا است که روز به روز در حال تغییر و تحول است. اگر اطلاعات خود را به صورت دائم به روز نکنید و مقاله و کتاب های جدید را مطالعه نکنید، کم کم کاری که انجام می دهید که دیگر ارزش لازم را نخواهد داشت. مثلاً فرض کنیم که الان طراحی سایت تخت و واکنشگرا روی کار است. اگر شما به سمت طراحی سایت های نسل قدیم بروید، دیگر نه سایت هایی که می سازید جذاب خواهند بود و نه کسی به شما سفارش طراحی سایت خواهد داد. پس باید به روز بود.

ولی به شما بگویم که این سختی ها نباید مانعی پیش روی شما باشد تا جلوی شروع شما را بگیرد. این نکات را گفتم تا دیدتان را نسبت به مسیری که قرار است طی کنید بازتر کنم. کمی با مشکلات آشنا شده تا بعدها غافلگیر نشوید.

مثل هر نوع یادگیری دیگری، زمان نیاز اولی? کار است. به موضوع طراحی سایت این طوری نگاه نکنید که؛ مباحث طراحی سایت یک اصول ساده هستند! این گونه نیست. مثل هر دانش دیگری در طراحی سایت شاخه بندی وجود دارد و هر شاخه دارای مباحث بسیار زیادی است که یک طراح سایت حرفه ای باید با تمامی آنها آشنا باشد. پس با این توضیحات انتظار نداشته باشید که ظرف یک یا دو ماه یک طراحی سایت قابل شوید! شاید چندین سال مداوم زمان نیاز باشد تا مبانی طراحی سایت را بیاموزید. مخصوصاً اینکه فلسف? طراحی سایت با فلسف? دیگری قسمت های زندگیِ ما آدم ها اندکی فرق می کند. تا خواسته باشید به آن عادت کنید کمی زمان بر است.

پس اگر احساس می کنید هنوز به این حرفه علاقه مند هستید، زمان را از دست ندهید؛ همین امروز شروع کنید. از آموزش های فارسی هم شروع کنید که حداقلش نیمی از تمرکز شما را روی درک زبان انگلیسی نخواهند گذاشت. مطمئن باشید که اگر پیگیر باشید و از نقط? درستی شروع کنید، نه تنها نا امید و خسته نخواهید شد، بلکه با دیدن سیر پیشرفت خود امیدوارتر از گذشته گام خواهید برداشت و دست از کار نخواهید کشید. در مقاله های دیگر سایت وبنولوژی به شما خواهیم گفت که بهترین نقط? شروع برای طراحی سایت کجاست تا بهترین شروع کار طراحی سایت را داشته باشید.


منیع








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           

هدایت به بالای صفحه